Wednesday, April 22, 2020

Tips Bermain Perang Baccarat

Tips Bermain Perang Baccarat

Negarakiukiu - Jakarta, Laman perjudian Poker V telah melancarkan permainan baru, Perang Baccarat, permainan perang baccarat ini jauh berbeza dengan dominoqq yang telah diketahui oleh banyak orang.



Bagi anda yang sudah bermain Dominoqq sudah tentu tidak akan menghadapi kesukaran untuk bermain permainan. Tetapi perbezaannya ialah permainan ini anda boleh memilih kad Baccarat Bandar / Banker atau kad Player Baccarat. Masih keliru? Seterusnya pentadbir memberikan penjelasan terperinci mengenai permainan Perang Baccarat ini.

1. Nilai Kad Baccarat

Sama seperti permainan PKV lain, nilai kad dalam permainan ini adalah seperti berikut.
-As: Mempunyai nilai 1
-10, J, Q, K: mempunyai nilai 0
-2 hingga 9: mempunyai nilai mengikut setiap nombor
Nilai tertinggi ialah sembilan dan terendah ialah 0

Tips Bermain Perang Baccarat

2. Peraturan Baccarat

Permainan perang baccarat ini melibatkan dua pihak iaitu peniaga atau jurubank dan juga pemain. Terdapat 8 meja di mana salah satu pemain akan menjadi bankir secara automatik, jika pemain memenuhi syarat untuk menjadi bankir.

Sekiranya terdapat pemain lain yang juga memenuhi syarat untuk menjadi bankir, maka pemain yang memenuhi syarat akan bergantian menjadi bankir (syarat berbeza bergantung pada jadual yang dipilih dalam permainan). Objektif utama dalam permainan perang baccarat ini adalah untuk mendapatkan nilai 9, jika terdapat lebih dari 1 pemain yang mempunyai nilai 9, maka pemain akan mengikat / seri. Jurubank tidak akan menang sekiranya skornya sama.

3. Permainan Baccarat

Dalam permainan baccarat, banker dan pemain akan diberikan 2 kad setiap satu yang pada awalnya akan bertambah sehingga mendapat nilai tertinggi 9. Jika gabungan kad kecil, anda boleh menambah 1 kad untuk menambah nilai atau dapat menurunkan nilai pada nombor seperti:

Nilai 0–3 (nilai kecil), disarankan untuk menambahkan kad
Nilai 4-6 (nilai kecil hingga sederhana), mungkin atau tidak boleh ditambah
Nilai 7 (nilai sederhana), disarankan untuk tidak menambahkan kad
Nilai 8–9 (nilai besar), jangan tambah kad

4. Petua

Dianjurkan untuk bermain di meja kecil terlebih dahulu untuk memperdalam pengetahuan tentang permainan perang baccarat ini, selalu melihat peluang dan melakukan perhitungan dengan teliti untuk memenangkan permainan.

Demikian maklumat mengenai permainan perang baccarat. Saya harap artikel itu dapat menambahkan pengetahuan anda mengenai permainan baru ini.